|
SOLGT S: LG Optimus G E975 inkl. Frit 4G i en mdr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hejhej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: København V, DK Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2013 kl. 20:14 |
Jeg er den heldige vinder af en helt ny LG OPTIMUS G E975.
Telefonen er helt ny og der medfølger 1 mdr fri abonnement fra Telia (indtil 15/4). Herefter udløber abonnementet, og man kan vælge at forlænge eller bare smide simkortet ud ;-) Der medfølger alt det originale tilbehør og kasse. Telefon har selvfølgelig papirer og 2 års garanti hos LG. Ingen simlås. Telefonen befinder sig i København N, og afhentning foretrækkes. Kom frisk og giv et bud. :-) ![]() Redigeret af hejhej - 20-Februar-2013 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad regner du med af pris?
Lægger da lige ud med 1500 kr ![]() |
|
![]() |
|
hejhej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: København V, DK Status: Offline Point: 43 |
Lad den nu starte med 3000, for ikke at virke til grin.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
1500 ?? lol
Det er LG's nyeste topmodel, billigste pris på nettet er 4000,- den burde mindst kunne indbringe 3000,- - formentlig også lidt mere Hvis ikke det var fordi jeg selv lige har købt både Nexus 4 og Asus Padfone 2 så havde jeg gerne købt denne for ihvertfald de 3000,- http://www.lg.com/dk/mobiltelefoner/lg-Optimus-G-E975 ![]() Redigeret af spawn - 19-Februar-2013 kl. 21:05 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Ok, der er ikke plads til megen sjov herinde. Selvfølgelig skal den ikke gå til 1500 men en budrunde skal da starte et sted.
Men 3001 er så mit nuværende bud, så håber jeg vi alle kan være glade igen :-) |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
hehe, sorry Claus, jeg troede du havde forvekslet den med en anden :)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Så er budene startet :)
Anyone else? |
|
![]() |
|
nukøre ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 1 |
3200 kr ?
|
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Den koster 3099 ved Telia uden abb. Fyi.
|
|
![]() |
|
Som overskriften siger - telefonen er desværre solgt. Den gik for 3.600 kr. for en lille måned siden :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |