|
S: Nyt CLIC 221 HIFI møbel (fejlkøb) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krumbak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:28 |
Har desværre begået en brøler af format. Har købt et super lækkert CLIC Hifimøbel, så jeg kunne få min centerhøjttaler og forstærker, PS3 mv. "gemt" i et møbel langt om længe. Jeg har dog regnet forkert, så forstærker og højttaler kan ikke være der samtidig.. derfor sælges:
CLIC model 221, hvid med sort stoflåge. Et bredt rum, en hylde. Der medfølger vægbeslag, afstivere og metalkabel dæksel. Købt i HIFI-klubben d. 19/02-2013.
Nypris 8121 kr. Sælges for 7.298 kr (Fast pris = ca. 10% rabat)
Helt nyt - Ikke forsøgt ophængt eller lignende. Kvittering haves - Billeder kan mailes, MMS´es. Står i AA Se mere på http://www.clic.dk/da/modeller/221-222 Mål model 221: H:366mm, B:1059mm, D:455mm Invendige mål åbent rum: H:324mm, B:1015mm, D:394mm D:443mm uden bagbeklædning Invendige mål rum med låge: H:324mm, B:1015mm, D:378mm D:427mm uden bagbeklædning
|
|
Mvh.
K __________ Sony KDL46-W4000 Denon AVR-1912 PS-3 HP mediaserver Dali Suite 2.8, C0,8, R0,8 Dali Suite S1,2 |
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er 14 dages returret i HIFIklubben, kan du ikke bare tage det retur?
|
|
![]() |
|
Krumbak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Det er en bestillingsvare - så den kan ikke returneres jf. HIFI klubbens vilkår - desværre. |
|
Mvh.
K __________ Sony KDL46-W4000 Denon AVR-1912 PS-3 HP mediaserver Dali Suite 2.8, C0,8, R0,8 Dali Suite S1,2 |
|
![]() |
|
op :-)
|
|
Mvh.
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Det bliver nok en dyr regnefejl...
Du skal finde en køber, som opfylder disse kriterier: - villig til at give mange tusinde for et TV-møbel (så taler vi om én der vil give penge for god kvalitet og dermed sandsynligvis også ved præcis hvad han/hun vil have) - kan bruge lige præcis det møbel du sælger - dvs. setup, enheder osv er mere eller mindre magen til det du selv har - stadig er villig til at købe brugt for at spare lidt penge - men ikke mere end man typisk sparer sparer ved at handle lidt i butikken eller vente på et godt tilbud - måske snarere mindre... - en person der tilfældigvis kigger på recorderes køb&salg forum - en person som også bor i nærheden af dig (hvor end "AA" måtte være), da det nok ikke vil kunne betale sig at sende møblet Jeg tvivler på at du finder en person der opfylder alle disse kriterier - tror ikke der findes mange i kongeriget... - tror mere realistisk at du må regne med et nedslag på 30-50% - så begynder du måske at nærme dig at folk gider at bøvle lidt med et "næsten-nyt-kun-lidt-brugt-og-som-ikke-passer-100%-til-mit-setup" TV-møbel fra en privatperson. Jeg har tidligere solgt et spritnyt TV-møbel fra tyske Spectral, hvor jeg måtte ned på halv pris for at få det solgt - og det tog stadig 3 måneder!! Held og lykke med salget og brug lidt længere tid på beregningerne næste gang - eller overvej at skift dine enheder til noget der passer i møblet ;-) |
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Ved godt det er i den lave ende, men et forsøg værd. . Byder en Monitor Audio Apex A40 center højtaler . . 100% fejlfri. . .Nypris 5000,-
|
|
Mvh. Nikolai
|
|
![]() |
|
Kan slettes
|
|
Mvh.
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
- tror ikke tråde slettes, men du kan ændre din oprindelige post, hvis møblet er blevet solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |