recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor fra eBay?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor fra eBay?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Henrikmh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor fra eBay?
    Sendt: 05-Marts-2013 kl. 21:04
Jeg er på udkig efter en projektor. Mit budget hedder 10-15.000kr, og jeg havde derfor kig på en Epson TW 6100. 

Jeg opdagede dog her i dag, at en del projekterer kan købes væsentligt billigere på den engelske eBay. Eksempelvis:

JVC X-35 til 16.500
http://www.ebay.co.uk/itm/JVC-DLA-RS46U-D-ILA-Home-Cinema-Projector-50-000-1-1080P-HD-/271155709420?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Projectors&hash=item3f2223c5ec

Epson TW-9100 til 15.500
http://viewitem.eim.ebay.dk/Epson-Powerlite-5020UB--EHTW9100-3LCD-Home-Cinema-Projector-1080P-HDMI/261179665845/item

Er der nogen der har erfaringer med at købe projekter igennem denne sælger? 

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 21:08
Uanset hvad får du nok en pokkers ballade hvis den skal repareres, eller har fejl fra starten.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 22:49

Hej Henrikmh.

Prøv at se andre kunders feedback ved først at klikke på navnet 'ukprojector' og så på 'see all' i højre side. Og til sidst klik på tallet 17 i 6 months kolonnen.
Så kan du se 17 utilfredse kunder, men det er mellem 6 og 12 måneder siden. Måske er det blevet bedre siden?
Men måske bør du også se på de 26 neutral?

Hilsen Carsten.

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej Henrikmh.

Prøv at se andre kunders feedback ved først at klikke på navnet 'ukprojector' og så på 'see all' i højre side. Og til sidst klik på tallet 17 i 6 months kolonnen.
Så kan du se 17 utilfredse kunder, men det er mellem 6 og 12 måneder siden. Måske er det blevet bedre siden?
Men måske bør du også se på de 26 neutral?

Hilsen Carsten.

Synes også det er væsentligt at notere sig de 3058 tilfredse handler indenfor de sidste 6 måneder.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 19:14
Ja feedback'en ser ganske fornuftig ud de mange handler taget i betragtning synes jeg. Dem som er utilfredse er vidst primært noget med leveringstid m.v.

Har dog bemærket at det ser ud til at være amerikanske modeller de sælger, så de giver jo lige lidt udfordringer i forbindelse med eks. garanti. Må undersøge hvordan reglerne er mht. elektronik forsikring på det punkt.

Det er helt sikkert en chance at tage i forhold til en dansk forhandler. Hvis jeg skal op i den prisklasse vil alternativet for mig dog være at købe brugt, og det medfører jo også altid en vis risiko.
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 08:52
PAS PÅ..

Hvis du læser det med småt kan du se at du risikere at det kommer fra USA.. De skriver yderligere at de IKKE påtager sig ansvar for evt. told/afgift..
Synes også det står at de sender fra USA de næste par uger.. = DYRT..
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 00:17
Fik du bestilt den?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af palle2612 palle2612 skrev:

PAS PÅ..

Hvis du læser det med småt kan du se at du risikere at det kommer fra USA.. De skriver yderligere at de IKKE påtager sig ansvar for evt. told/afgift..
Synes også det står at de sender fra USA de næste par uger.. = DYRT..

What???

(*For the next few weeks all items will ship from the US. We will be covering all duties and taxes and ship FEDEX priority so you will have your item in 2-4 business days., please do not hesitate to contact us with questions of any sorts)

Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 08:41
Interessant, men hvis du klikker på deres "About us", "Shipping, returns & Warranties" eller "Frequently asked questions" står der bare "Comming soon". Det ville jeg ikke være tryg ved!!

Reelt aner man ikke hvem, eller hvor man skal kontakte hvis der er nogle problemer
---------------------

Thomas K
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 11:57
Bekager jeg ikke lige fik vendt tilbage. 

Jeg kontaktede dem for at høre nærmere omkring problemer mht. told og moms. Som det fremgår af deres annonce siger de jo, at de dækker alle udgifterne. Det gør de så åbenbart kun hvis den sendes til UK. Jeg hørte så, om det ikke var muligt at få sendt den fra UK ti DK, eftersom vi jo så er inde for EU's indre marked. Kommunikationen med dem var dog fuldstændig håbløs, og de svarede bare med enkelte one-liners på mine relativt lange e-mails. Så de virkede ganske useriøse, så jeg droppede det.
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 10:16
Meget fornuftigt.. Ellers kan man jo altid smutte til USA og "smugle" den hjem. Man sparer omkring 10k!  Jeg fatter ikke hvorfor den amerikanske version af EH-9100(W) har THX-calibrering og ikke i Europa? Tror I garantien stadig gælder i EU hvis man har købt produktet i USA?

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Henrikmh Henrikmh skrev:

Bekager jeg ikke lige fik vendt tilbage. 

Jeg kontaktede dem for at høre nærmere omkring problemer mht. told og moms. Som det fremgår af deres annonce siger de jo, at de dækker alle udgifterne. Det gør de så åbenbart kun hvis den sendes til UK. Jeg hørte så, om det ikke var muligt at få sendt den fra UK ti DK, eftersom vi jo så er inde for EU's indre marked. Kommunikationen med dem var dog fuldstændig håbløs, og de svarede bare med enkelte one-liners på mine relativt lange e-mails. Så de virkede ganske useriøse, så jeg droppede det.

Du kunne bruge disse:

Mener der er mange som har købt tablets derigennem.

Man kan se i deres feedback (på ebay) at de faktisk betaler kundernes udgifter til told osv.. værd at tage med.. og det er meget generelt for sælgere på ebay at de ikke skriver en halv side.. det er min erfaring via den Amerikanske version.. men jeg er aldrig ´blevet snydt af den grund.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu