recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Synology DS408
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Synology DS408

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Synology DS408
    Sendt: 06-Marts-2013 kl. 03:12
Hej Recordere.

Hvor meget kan denne Synology DS408 indbringe, uden harddiske??
Den befinder sig i Østjylland.
Den har 512 MB Ram, men kan opgraderes.

Redigeret af guldhammer - 06-Marts-2013 kl. 03:15
//Guldhammer
Til top
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 09:30
Svært at sige. Der er altid mange Synology til salg, men samtidig er det populære produkter. Som jeg kan se er det en 800MHz processor der sidder i, svarende til halvdelen af hvad der sidder i den mindste 4-bay unit de sælger i dag. Umiddelbart er DSM version 4.0 den sidste softwareversion boksen understøtter og vil derfor ikke kunne bruges til kommende features. En ny 4-bay med bedre specs koster ca. 2200,- så mon ikke du kan få et sted mellem 500,- og 1000,- kroner for den.

Blot mit gæt Smile
Mvh. HamDenFede
Til top
kbfrahvv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbfrahvv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 08:46
Hej Guldhammer

jeg vil godt byde 650 kr. +PP for den.
eventuelt  afhentet. (såfremt det ikke er helt på østkysten.) 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 20:30
Den er reserveret til en som kommer imorgen og henter den.
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 01:32
SOLGT!
//Guldhammer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu