|
Denon anlæg hvad kan det indbringe ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 20:38 |
Spørger lige de kloge herinde inden jeg smider det til salg alle mulige steder. Fremstår som nyt stort set ikke brugt, manualer og orginal emb haves har bedt klubben om at finde kvittering, for den kan jeg ikke finde. Denon AVR 2307 Denon DVD 1930 Denon DCD 700AE Det er den sorte udgave, kan se at 2307 holder en pæn pris brugt, også en fed sag.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denon AVR 2307 - 12-1600KR Denon DVD 1930 - 300-600KR Denon DCD 700AE - 300-600KR Er mine bedste bud. Emil |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Tja har set par AVR 2307 til salg for 2500 så måske lidt i underkanten, men tak for dit bud.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Gav selv 2100kr for 2310 for to måneder siden, så hvis den kan indbringe så meget er det jo bare igang...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
Muligt men jeg nu ikke tænkt mig at forære det væk, fremstår som nyt, så vil jeg hellere pakke det ned i kasserne til barnet flytter hjemmefra og skal bruge et anlæg.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Du spurgte... At du ikke kunne li' svaret burde du vel holde for dig selv og takke for hjælpen?
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
1000-1500 for receiveren og 2-300kr pr. afspiller. Ville personligt være godt tilfreds med 2.000 for det hele.
Redigeret af Kasper_J - 08-Marts-2013 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Enig med de andre. Elektronik - og især surround-udstyr falder hurtigt i pris. Så du skal være glad for at kunne komme af med det
![]() |
|
![]() |
|
Jeg er ikke helt enige med jer, har kikket lidt på hvad der er til salg F.eks i gul og gratis og der vil man rask væk havde 3000kr for noget skrammel.
Men tak for buddene. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Hvad man sætter ting til salg til og hvad det bliver solgt for kan du jo ikke sammenligne.
Jeg kunne jo sætte min gamle iphone 3g til salg til 2000kr (det kan du finde dem til på dba) men det er nok mere realistisk at jeg kan få 500kr. En ting du skal tænke over er at recordere.dk er købers marked (du får ikke premium price her) DBA er sælgers marked (den sidste idiot er ikke født endnu) Du vil utvivlsomt får mere for dit hifi på dba.dk /Jacob
|
|
![]() |
|
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Rolig nu! Bryder mig ikke om din formulering:Den sidste idiot er ikke født endnu.
Vi er stadig nogle der godt vil betale en fair pris,for godt velholdt grej.
Og ikke gider bruge meget tid på evindelige forsøg på at presse prisen ned på et urealistiskt niveau,som åbentbart er vigtigere for nogle,end hvilken ydelse man køber.
Så hvem den sidste idiot er,kan vel diskuteres?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |