|
WMC7 timefor.tv guiden kan ikke optage Nyhederne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2013 kl. 21:15 |
Jeg har et Windows Mediacenter 7 setup hvor jeg henter guiden fra timefor.tv
Ca. samtidigt med at DR Ultra startede op. Der ændrede "Nyhederne" navn til "TV2 Nyhederne" i guiden og derefter har jeg ikke kunnet optage hverken TV2 eller DR nyhederne som en serie. Den optager kun den første og så skriver den ud fra alle de andre "Der vil blive optaget en anden udsendelse af programmet...". Det er som om den mener at alle nyhederne er ens og den vil derfor ikke optage en kopi. Og det er uanset hvordan jeg fidler med indstillingerne for serieoptagelsen. Det er aldrig været et problem før. Jeg har altid optaget Nyhederne så jeg havde seneste liggende. Andre tilfældige serier kan jeg sagtens optage, men ikke Nyhederne. Det er også som om at guiden bliver ekstrem langsom imens jeg indstiller optagelse a nyhederne. Jeg kan næsten ikke navigere rundt i settings for optagelsen. Det er som om den skal kigge alle nyhedsudsendelser igennem hver gang jeg navigerer rundt i indstillingerne. Hvis jeg fx. går til "andre visninger" fryser den længe inden den viser mig de andre som den ikke vil optage. Er der andre der har dette problem? -Morten
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er er ikke andre WMC7 brugere med timefor.tv guide der kan verificere om de kan optage Nyhederne som serie?
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
bruger ikke wmc7 men kan du ikke definere en tidsbestemt optagelse fra kl. 19.00-19.30 hver dag ... nyhederne er jo rimelig forudsigelig i sendetid!
|
|
![]() |
|
Jo det kan jeg nok godt, men så ryger hele fidusen i at have en guide. Desuden plejer den at tage alle nyheds udsendelserne i løbet af dagen og så kun beholde den nyeste. Dvs. 19 nyhederne overskriver 18 nyhederne osv.
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Virker tilsyneladende fint her. Valgte at serieoptage TV2 Nyhederne kl 18.00 og den tilføjede selv kl 18.20, 19.00 og 22.00.
Bruger nyeste Beta version af Nrossens XML import program. /KL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |