|
S: Rikomagic Android Mini PC MK802 IIIS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2013 kl. 13:28 |
Jeg vil gerne sælge denne Rokimnagic MK802 IIIS.
Jeg har haft den pakket ud og sat til TV og tændt 1 gang. kun 1 gang. Jeg har original kasse og alt hvad der følger med. Jeg får den slet ikke brugt, har kun haft den tændt den ene første gang og ikke en eneste gang siden, da jeg bare har en hdd sat til tv'et til mine film. Den er købt hos Geekbuying.com til 370 kr. ca, jeg fik den dog nuppet i tolden, så prisen røg op på ca. det samme som de tager hos komplett.dk http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=771477 Den befinder sig i Esbjerg. Kom med bud :) |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 300 kr. incl. forsendelsen.
![]() |
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
350 kr. inkl. fragt.
|
|
![]() |
|
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Sorry for så sent svar.
400 kr. inkl. fragt og den er solgt |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Den snupper jeg til de 400 kr. inkl. forsendelse.
Hvis jeg har læst rigtigt, så trækker den strøm fra USB-udgangen på tv'et? |
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Jeg vil anbefale at smide en mobil lader eller lignende til den, har oplevet en hel del af dem være ustabile via tv'ets usb.
Det er ikke alle modeller, men især Sony fjernsyn har jeg oplevet mange problemer med. Og derudover kan det anbefales at få den flashet til seneste firmware asap :) Redigeret af babamac - 21-Marts-2013 kl. 22:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |