|
Hvordan kan appletV tænde TV? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2013 kl. 16:36 |
Hej Alle sammen :)
Er der nogen som ved hvordan jeg får sat mit TV og Apple TV til at tænde, når jeg starte appleTV'et? Jeg bruger ikke mit TV til andet end AppleTV og vil derfor gerne sparre det ekstra arbejde det giver og tænde TV'et hver gang :) |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det får du nok svært ved eftersom strømforbruget er lavt og næsten ens i standby og tændt. Mindre end et par W.
http://atvguide.dk/nyheder/den-nye-apple-tv-bruger-kun-halvt-sa-meget-strom/ |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Men sæt AppleTv på allways-on og måske dit tv understøtter hotel-mode dvs. altid starter på A/V.
|
|
![]() |
|
Hvis jeg sætter mit AppleTV always-on, hvordan får jeg så TV'et til at tænde når jeg skal bruge det?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Det kan du ikke - men så slipper du for at tænde for ATV'et
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jeg vil rigtig gerne spare min fjernbetjening :) Løsninger til dette modtager gerne :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |