|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 13:41 |
Vu+ Duo Twin DVB-S2 receiver sælges da jeg åbenbart ikke har hverken talent eller tålmodighed til at få den til at virke med mit viasat kort. Det er ellers en fantastisk maskine der er både hurtig og let tilgængelig via netværk eller web-interface, og det er med vemod at jeg vender næsen mod min gamle Viasat box igen :( Problemet består i at der ikke er indbygget support for Viasat kort, så det skal gå igennem et soft-cam. Den skulle vist nok fungere med Canal Digital direkte, men det har jeg ikke meget forstand på. Kan man sikkert læse sig til.
Den er installeret med en 1TB WD Green harddisk og der medfølger en Cisco AE1000 Wifi USB dongle. Alt udstyret er mindre end et halvt år gammelt, og der medfølger kvitteringer på det hele. Det er altsammen købt i Danmark. Det befinder sig i Roskilde og afhentning foretrækkes. Pris: 2500,-
Redigeret af markomega - 27-April-2013 kl. 12:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |