|
S. Iphone 5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2013 kl. 17:18 |
Hey.
Jeg sælger en af de her banditter, sort & den mindste af modellerne med dens tilbehør. Den har lidt lette kant mærker hvor det sorte er skallet lidt af, og et meget lille mærke i hjørnet. Der er stadig garanti på den (Købt igennem Telmor) Ej Sim Låst, kasse medfølger, headset ubrugt, lader og stik let brugt. Den står ikke hysteriske fin, den er brugt og har forbrugtspor, men den er ikke vold kneppet på nogen måde. Høre jeg et Hbo 3Klik? Ser helst en Face to Face handle bare så der ikke bliver nogen misforståelser.
Kom frisk. Befinder jeg i Brædstrup Redigeret af Benjamin7 - 26-Marts-2013 kl. 17:39 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor meget plads er der på banditten ?
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Det er rettet :), Det er den mindste af dem.
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Byder 3200
|
|
![]() |
|
Noteret :)
Nu skrev jeg at det er den mindste, kan se der er lavet en 8 gb version og den her er godt nok en 16 gb :), men det er vel kun bonus |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Der er ikke lavet mindre end 16 GB på 5'eren. Det er kun den gamle 4'er.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:47 |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
Godt, har idag fåët et bud 3600 på PM af Benny fra bankager i Horsens afhentet i aften, Vil lige giver den til Mandag kl 15 hvis ingen højere lister jeg den over disken.
Har sagt at vi lige giver den til imorgen, men hvis anden køber melder fra kan han hente Redigeret af Benjamin7 - 31-Marts-2013 kl. 17:12 |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |