|
Sagem HD PVR 102 - CT |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2013 kl. 09:58 |
|
HD-TV boks med 250GB harddisk sælges.
HBO: 200 kr.
Den befinder sig i København SV. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er den for dyr, eller er det bare ikke noget folk bruger mere?
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Kan den bruges til ukodede kabelkanaler på yousee?
Kan den optage og vise en anden kanal samtidig? Hvad kan netværk bruges til? |
||
![]() |
||
|
Aner ikke om den virker til Yousee, da jeg kun har prøvet den til Canal Digital. Den virkede fint til de ukodede kanalkanaler hos Canal Digital. Den kan godt optage og vise anden kanal samtidig. Så vidt jeg ved kan netværket ikke bruges til noget, stikket er der bare. Det kan dog godt være jeg tager fejl.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det vil den jo naturligvis ikke kunne bruges til, da den er til SATTELIT og DVB-T. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Ehm... den har DVB-C tuner.
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Jeg har den samme bog den er bare super. 2 tunere og kan dermed optage 2 programmer samtidig med at afspille noget helt 3. fra harddisken. Har dog heller ingen erfaring med andre DVB-C udbydere.
Er der mere efterspørgsel, kan lignende model erhverves i Odense hos undertegnede, da jeg ikke længere optager. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |