recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny projektor, godt valg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny projektor, godt valg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian (5500 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian (5500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny projektor, godt valg?
    Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:05
Hej jeg overvejer at købe denne projektor, spørgsmålet er, om det er noget værd?

Jeg har en Panasonic PT-AE700E projektor, men den skal have skiftet pære, og det er næsten ligeså bekosteligt som at købe den nye projektor, som jeg har linket til.

Jeg bruger hovedsageligt projektoren til at spille på fra en PS3 og se en film eller 2 en gang i mellem.

Det drejer sig om denne billige Projektor: Raasdal LED100

http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led100-p-1529.html

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:29
Nej, du er bedre tjent med at købe en ny pære til din pt-ae700.

Den du linker til, er (som alle de andre projektorer fra cinama-shop) en no-name kinesisk projektor der ikke er pengene værd. Den har i øvrigt også ringere opløsning end din panasonic.

Igen vil jeg sige at du ikke skal lade dig narre af snak om LED projektorer til så lav en pris. En "ægte" LED projektor er meget dyrere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu