|
S: Sennheiser RS 180 Wirelless Headphones |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 17:25 |
Sennheiser RS180 trådløse, genopladelige hovedtelefoner. Fungerer upåklageligt - de sælges da jeg blev nød til at erstatte dem med et andet par, der har mikrofon. Genopladelige batterier følger ikke med. De ser sådan ud: http://www.youtube.com/watch?v=uteblcCg5F0 Pris: DKK 500 (København) EDIT: Jeg forbeholder mig ret til at acceptere det højeste bud. Redigeret af amorbavian - 30-Marts-2013 kl. 11:06 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i dem, men hvad er det for nogle genopladelige batterier, der skal i?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Dem vil jeg gerne købe. Jeg går ud fra at det er med ladestationen som i videoen?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Har sendt dig en pm amorbavian
Redigeret af AndreasMo - 29-Marts-2013 kl. 19:15 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Det er små AAA batterier. Den godkender også ikke-genopladelige, men genopladelige er klart bedst fordi de holder længere. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Jeg vil også sige, at jeg har allerede fået et par bud over prisen, så jeg afventer lige til i morgen tidligt - da jeg alligevel ikke kan mødes - eller sende dem i aften.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Vil afsløre hvad der er budt? Byder 750 kr. plus forsendelse, hvis det er inkl. standeren.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Ok, jeg skrev tidligt at jeg gerne ville købe dem til prisen. Nu kan jeg se der er blevet budt udenom salgsannoncen via pm og første indlæg er rettet til en auktion.
Too bad.. og ja, jeg er pigesur når nu jeg skrev jeg ville købe dem
![]() |
|
![]() |
|
Jeg er ked af, at jeg var lidt for hurtig da jeg formulerede annoncen, og ikke specificerede, at der skal være lov til en budrunde - på den anden side skrev jeg så heller ikke, at det er en fast pris eller at det er først til mølle. Jeg antog, at det er indforstået, at sælger vel som hovedregel vil have den højeste pris (bl.a. derfor den nævnte pris er lidt lavt sat (synes jeg som sælger selvfølgelig Men, som sagt, jeg beklager virkelig, at jeg ikke specificerede det til at starte med. Det er i øvrigt med stander, så det er en komplet pakke. Der mangler bare de genopladelige batterier. Jeg vil også prøve at finde den originalle boks, men jeg lover ikke noget. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Det som jeg bliver pigesur over er, at du har skrevet pris: 500 kroner. Så er det sådan formuleret du har en vare til salg som du ønsker 500 kroner for. Du har hverken skrevet fast pris eller minimum eller HBO (kun efterfølgende).
Splinten tilkendegiver også interesse, men skriver kun at vedkommende KUNNE være interesseret. Jeg skriver direkte jeg gerne vil købe dem. Jeg synes du skal sælge til den du har lyst til, som giver den pris som du vil have - men jeg synes virkelig du skal passe bedre på næste gang du sætter en vare til salg.. Det er ikke alle som bare kan sige "nå, jeg fik den ikke.. pyt".
|
|
![]() |
|
Come on, Steve, hvis vi skal fluekneppe, så er der fandeme ikke langt fra "jeg kunne være interesseret" (men vil først have et svar på noget, sælgeren ikke beskriver) til "jeg vil godt købe dem" (og har i øvrigt også et klargørende spørgsmål) . Jeg har sagt, at det var min fejl ikke at specificere det, men også hvad jeg forventede, da jeg skrev prisen. Hvad fanden skal man gøre hvis man får 5 bud nogenlunde samtidigt? Redigeret af amorbavian - 30-Marts-2013 kl. 11:13 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Seneste bud er 800. Jeg lader budrunden køre til i morgen kl. 22. |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |