|
V: Ipad 4 64GB wifi sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 08:08 |
Hej
Jeg har tænkt på at skifte min ipad ud med en 3G model. Det kommer selvfølgelig an på hvad jeg kan få for den, så jeg vil være glad for et par vurderinger. Jeg har haft den til salg på dba et par timer, men pillet den af igen, for de henvendelser derfra magter jeg ikke. iPad 4, 64GB wifi i sort. Ingen ridser - har levet hele sit korte livet i etui. Kasse, tilbehør og dansk kvittering medfølger. Venlig hilsen Jakob
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er lige blevet solgt en her på recordere for kr. 1500,- - tror kun der var 1 der bød på den
Hvis du ikke gider dba kan du prøve guloggratis
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Det er så en iPad 1 du sammenligner med...
Jeg tror at du kantrække 25% fra ny pris så har du ca salgsprisen |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Vil tro du kan få 3500-4000 kr.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Hvor befinder den sig? Står lidt og vakler ved mini'en, så mit budget er ikke så stort, men måske 3.000. Ikke så meget som vurderingen herinde, men vil da give muligheden hvis det er.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Hmm, kan se det kommer til at koste mig 2000-3000 kr. at skifte til en 3G model, så det bliver ikke aktuelt alligevel.
Tak for jeres indlæg.
|
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Kunne du være interesseret i at bytte med en iPad 3, 32 GB med 3G?
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
du får mere for den end du regner med, har lige solgt en 16gb iPad 3 for 3200 med 3G og en gammel iPad 1 16gb eifu for 1675 begge i løbet af 2 dage
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Har du en smartphone kan den bruges som 3g adgangspunkt. Denne er også en mulighed. http://www.pricerunner.dk/pl/168-2843120/Routere/Huawei-E589-4G-Sammenlign-Priser Har den selv den fungerer fint med 2 ipad og laptop. |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Jeg står og skal bruge lige denne model, hvor i landet er du fra?
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
Hej
Vanløse, Kbh. Jeg havde egentlig besluttet mig at fortsætte med at køre den via min tlf. 3G, men hvis du er interesseret, så står den til 5100,- uden ridser/altid været i hylster, kasse, tilbehør og kvittering. Jeg ved godt at det nok er over "recordere"-priser, men ellers bliver det for mange penge for at bytte til den ekstra "nice to have" funktion synes jeg (..og ja, opslaget er jo oprindelig "Vurdering", så kommentarer og evt. flames modtages da
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |