|
SOLGT DIR-645 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2013 kl. 10:23 |
Hej recordere.
Sælger hermed min D-link 645. http://www.dlink.com/dk/da/home-solutions/connect/routers/dir-645-wireless-n-home-router-1000 Befinder sig i skive. Kom med et fornuftigt bud. /Erik Redigeret af Erik_A - 11-April-2013 kl. 10:30 |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan da godt byde kr. 150,- + porto
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Set...
Kunne dog godt ønske mig en smule højere... |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Kim T, får jeg ikke et bedre bud inden jeg får min nye router (onsdag regner jeg med) så er det din...
Kører også på hol.dk, men holder begge sites opdateret. |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Bumper den lige...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |