|
Projektor med wi-fi |
Besvar |
Forfatter | |
terp2004
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2013 kl. 11:32 |
Hej forum
Jeg vil høre, om I kender til projektorer med wi-fi eller dongler, der kan sættes til projektorer, så det fungerer på samme vis. Årsagen er, at jeg gerne vil have en projektor, der alene har brug for en strømledning, når den er i brug. Jeg vil gerne kunne streame fra Mac Mini / Apple TV, der er gemt væk. I mit nuværende musik set up er min Mac Mini sluttet til højttalere med indbygget forstærkere + dac (AVI ADM9.1). Jeg har googlet en del, men ikke fundet frem til nogen realistisk løsning. Måske I kan hjælpe? Mht. en dongle-løsning, så vil jeg helst have, at donglen ikke har brug for selvstændig strømforsyning. Det kunne være fedt, hvis nogen havde erfaringer med ovenstående, men jeg er også meget taknemmelig for links eller forslag :-) |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bedste bud vil nok være trådløs HDMI, da du så frit kan vælge projektor og ikke ender med en data projektor til filmbrug.
Men du slipper nok ikke for ekstra strøm til modtageren ved projektoren, men det kan måske klares med en anonym stikdåse. Modtageren er desværre den store Redigeret af Cyberguyen - 04-April-2013 kl. 12:46 |
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kan du vel bare købe en projektor med indbygget trådløs hdmi. Fx en Epson tw 6000w.
|
|
terp2004
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen, det er jo lige præcis sådan noget, jeg er ude efter. Takker! Hvis du kender til andre end Epson med indbygget trådløs hdmi, så sig bare til :-) |
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af mylle - 08-April-2013 kl. 21:10 |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville personligt overveje et kabel efter mine erfaringer med TW6000W
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |