|
Hjælp til mailprogram til IPAD og IMAP-opsætning. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2013 kl. 20:42 |
Hej...
Der er for nyligt tilgået en IPAD til huset tekniske dimser og da jeg nu ønsker, at opsætte en IMAP-mailadresse på denne IPAD. Så søger jeg et mail-program, som kan anbefales til dette.
Jeg har søgt lidt på deres "butik" og testet en enkelt eller to, men de har ikke kunnet sættes op til sikker beskyttet IMAP-modtagelse/forsendelse. Da min udbyder kræver dette...
Nogen der kan anbefale et mail-program, udover det standard, som ligger på maskinen fra start af og evt. lige hjælpe en "No-known-APPLE-unfan-gut" her...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor bare ikke bruge den mail app fra apple selv der er på ipad
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Er denne mail APP ikke kun primært til Gmail?
og kan den evt. opdeles i "sektioner" af flere mail-konti, så man får et godt overblik over de indkomne/sendte mail...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Her er vejledningen:
og der er godt overblik over flere konti. Redigeret af Brixen - 04-April-2013 kl. 21:32 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Takker - den vejledning vil jeg da lige kaste et blik på og det er selvfølgeligt alt nemmere, når alle mails benytter samme program.
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Det vil jeg ikke mene Jeg bruger den indbyggede til Gmail (privat), TDC mail (privat) og Exchange server (arbejde) - det går ret fint. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Nej det er Apple's egen @icloud.com som er smartest at bruge direkte fra start og ikke gmal. Her har man fuld funktionalitet hvorimod man er nødt til at installere apps til de andre mailprogrammer for at kunne gøre det samme (f.eks hvis man vil oprette nye mapper).
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Slettet
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Korrekt, alt fungerer med iCloud, men hvis man af en eller anden grund vil bruge Gmail og Google kalender, kan det godt lade sig gøre. Det er mere nørdet, man skal vælge "Exchange server" i stedet for "Gmail" konto, så kommer muligheden for Google kalender. Redigeret af Brixen - 05-April-2013 kl. 08:56 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
Den mulighed har Google lukket for - kun eksisterende brugere kan fortsat benytte ActiveSync (Exchange).
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Med en Gmail konto og "Gmail opsætning" virker kalender fint. Jeg har både konens og min egen på både iPad og iPhone via en Gmail konto og "Gmail opsætning" (ikke exchange).
Klaus |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
Er det ikke noget med at hvis man bruger GMail - altså ikke Exchange opsætningen så kan man ikke køre push-mail
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |