|
Musik fra Wimp vil ikke afspilles på Sonos? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2013 kl. 17:38 |
Er jeg den eneste der har stigende problemer med Wimp og Sonos mht. fejlmeddelelsen "nummeret kunne ikke afspilles da det er kodet forkert" samt "nummeret kunne ikke findes"? Det er ved at være reglen frem for undtagelsen at jeg får denne fejl nu, så jeg kan stort set ikke tilføje hele albums til afspilngskøen mere. Jeg har fejlen på to uafhængige Sonos systemer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg møder det af og til, men ikke så tit som dig.
Det opstår højest en gang pr uge her |
|
![]() |
|
Chiefxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
Jeg oplever det også tit. Man kan ofte få den til at afspille nummmeret hvis man søger på kunstneren istedet for nummeret, eller omvendt.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har skrevet til Sonos. Hvis jeg bruger Wimps egen App er der ingen problemer, så fejlen ligger hos Sonos. Jeg oplever fejlen mindst én gang pr. album jeg afspiller og ofte så er det adskillige numre den hopper over på én gang. Vender man tilbage en halv time senere kan albummet afspilles helt perfekt.
|
|
|
|
![]() |
|
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
Jeg har også oplevet det nogle gange her på det sidste. Troede det var fordi jeg havde nogle lister, som måske var outdated.
|
|
![]() |
|
Jeg bruger ofte de anbefalede playlister, som opdateres dagligt, så det er ikke dét der er problemet. Deres top40 albumliste kunne slet ikke afspilles her til aften, så jeg måtte til sidst bare droppe at få musik.
|
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er så en af hovedgrundene til, at jeg aldrig giver mig 100% til online streaming. Ens lokale lager er til at stole på. Jeg ville ikke kunne leve med bare at droppe at høre musik den dag.
|
|
![]() |
|
Det er bare svært at falde tilbage til det beskedne udvalg der ligger lokalt, når man ved hvad der ligger online. Jeg har al min musik på NAS'en, men hører den aldrig længere...
|
|
|
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Jeg har på det seneste desværre også oplevet samme problem på min Wimp/Sonos.....voldsomt irriterende....
MVH Jesper |
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Jeg oplever det dagligt. Vildt irriterende.
Heldigvis så virker det som regel i 2. forsøg.
|
|
![]() |
|
hamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 198 |
Samme problem her
|
|
Samsung M86
Anthem MRX-500 XTZ 99.36 XTZ 99.25 Jamo E6 Sur XTZ 99W12.16 Yousee Hd-box |
|
![]() |
|
I dag vil den slet ikke afspille noget fra Wimp. Alle numre fejler her. I Wimp Appen kører alt fint.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |