recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung D8000 plasma og støjreduktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung D8000 plasma og støjreduktion

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung D8000 plasma og støjreduktion
    Sendt: 09-April-2013 kl. 15:03
Jeg er på udkig efter et nyt tv og er i den forbindelse faldet over et billigt Samsung D8000, det er godt nok en 2011 model, men det ser ikke ud til, at Samsung har rykket sig synderligt siden denne model på plasmafronten.
Der er dog et stort men ved dette tv, som jeg ikke er sikker på er løst eller ej, og det drejer sig om den manglende mulighed for at slå støjreduktionen fra på tv’et. HDTVtest skriver i deres test af  ES8000 plasma, at Samsung havde løst problemet på D8000 via en firmware opdatering. Men er det nu også sandt? (For jeg kan ikke tyde om det var fejlen med at den automatisk blev sat til, eller om de rent faktisk har rettet det rigtigt, og at der dermed ikke er en permanent ”feature” der støjreducerer billedet).

Hvad er jeres erfaringer? Er der nogle der har testet om en firmware opdatering rent faktisk har rettet støjreduktionen? Jeg vil simpelthen ikke kunne leve med et tv, hvor det ikke er muligt at slå støjreduktionen fra for good.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu