|
Fladskærm til ca. 4-4.500 kr.. Hjælp |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 10:38 |
||
Hejsa
Det længe siden jeg selv har været på jagt efter tv... Min søster derimod står og vil investere i nyt, og hun var faldet over denne uges tilbud i føtex, en samsung 46" til 4.400 tror jeg det var...
Jeg er selv (selvfølgelig) forelsket i panasonic plasmaer, og deres billeder mener jeg stadig ikke de andre mærker kan hamle op imod...
MEN
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389 kan denne fladskærm, trods sin manglende HD ikke stadig levere et langt flottere billede? Mit eget panasonic er en 5-6 år gammel svend, 42"eren alle fik en overgang... Den har ikke full hd, men ærlig talt en kanon billede... Det var så også en anden pris dengang...
Hva tænker i andre? (ved godt det har været oppe og vende før, men der sker jo så meget)
|
|||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Her er fladskærmen fra Føtex |
|||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det er da HD, bare kun 720.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
||
Det kan godt være den ikke er Full-HD, med 720 er stadig HD (som Radiomanden også skriver) men det er faktisk et glimrende TV :)
Komplett har faktisk dette http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746310 LG plasma - som, så vidt jeg kan se, er et TV rigtig mange er super tilfredse med! :) det er stadig plasma og så det Full-HD. Det eneste jeg kan se at nogle klager over, er at det kun har 2 HDMI indgange o.lign.
|
|||
![]() |
|||
||
Hehe jo bevares ;) ikk full hd hehe...
Men rent billedmæssigt burde pana ikke være bedre end den lg? |
|||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Jo, det vil jeg afgjort mene det er.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Og så faldt lige i pris :s
|
|||
|
|||
![]() |
|||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
||
1024 horisontalt, 720p skærme er sædvanligvis 1280 punkter. Opløsningen er simpelthen for ringe på den skærm, og sammenholdt med alle de andre ulemper der er ved plasma, og ikke mindst den i dette tilfælde for mange ekstremt irriterende "hønsegittereffekt" der skyldes de sorte kanter omkring hver af de relativt store pixels, mener jeg det er et ualmindeligt dårligt køb.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Enig...elendig køb Føtex....kvali garanti De har tilbud på gulerødder idag ![]() |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
||
Af hvad jeg har læst mig frem til og hørt af, så er LG PA550T og PA650T solide performere som dog ikke har super sortniveau og ej heller er velegnet til rum med risiko for genspejlning (direkte sollys fx). Dog har de langt bedre billede end alle LCD tv du finder i nærheden af det prissegment.
Jeg får en 60" PA6500 i næste uge.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
|
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
||
Min brillemand mener at mit syn er perfekt, når jeg har mine briller på. På 2-2,5 meters afstan ser jeg intet hønsegitter på min 42" i samme opløsning - ej heller med briller på. Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |