recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm til ca. 4-4.500 kr.. Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladskærm til ca. 4-4.500 kr.. Hjælp

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm til ca. 4-4.500 kr.. Hjælp
    Sendt: 10-April-2013 kl. 10:38
Hejsa

Det længe siden jeg selv har været på jagt efter tv... Min søster derimod står og vil investere i nyt, og hun var faldet over denne uges tilbud i føtex, en samsung 46" til 4.400 tror jeg det var...

Jeg er selv (selvfølgelig) forelsket i panasonic plasmaer, og deres billeder mener jeg stadig ikke de andre mærker kan hamle op imod...

MEN

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389 kan denne fladskærm, trods sin manglende HD ikke stadig levere et langt flottere billede? Mit eget panasonic er en 5-6 år gammel svend, 42"eren alle fik en overgang... Den har ikke full hd, men ærlig talt en kanon billede... Det var så også en anden pris dengang...

Hva tænker i andre? (ved godt det har været oppe og vende før, men der sker jo så meget)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 10:42
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 10:43

Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389 kan denne fladskærm, trods sin manglende HD

Det er da HD, bare kun 720.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 11:00
Det kan godt være den ikke er Full-HD, med 720 er stadig HD (som Radiomanden også skriver) men det er faktisk et glimrende TV :)
Komplett har faktisk dette http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746310 LG plasma - som, så vidt jeg kan se, er et TV rigtig mange er super tilfredse med! :) det er stadig plasma og så det Full-HD. Det eneste jeg kan se at nogle klager over, er at det kun har 2 HDMI indgange o.lign. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 11:01
Hehe jo bevares ;) ikk full hd hehe...

Men rent billedmæssigt burde pana ikke være bedre end den lg?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 11:32

Men rent billedmæssigt burde pana ikke være bedre end den lg?

Jo, det vil jeg afgjort mene det er.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 12:38
Og så faldt lige i pris :s
Til top
mowa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mowa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389 kan denne fladskærm, trods sin manglende HD

1024 horisontalt, 720p skærme er sædvanligvis 1280 punkter. Opløsningen er simpelthen for ringe på den skærm, og sammenholdt med alle de andre ulemper der er ved plasma, og ikke mindst den i dette tilfælde for mange ekstremt irriterende "hønsegittereffekt" der skyldes de sorte kanter omkring hver af de relativt store pixels, mener jeg det er et ualmindeligt dårligt køb.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af mowa mowa skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

1024 horisontalt, 720p skærme er sædvanligvis 1280 punkter. Opløsningen er simpelthen for ringe på den skærm, og sammenholdt med alle de andre ulemper der er ved plasma, og ikke mindst den i dette tilfælde for mange ekstremt irriterende "hønsegittereffekt" der skyldes de sorte kanter omkring hver af de relativt store pixels, mener jeg det er et ualmindeligt dårligt køb.

Enig...elendig køb

Føtex....kvali garanti
De har tilbud på gulerødder idag
E.L.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 16:29
Af hvad jeg har læst mig frem til og hørt af, så er LG PA550T og PA650T solide performere som dog ikke har super sortniveau og ej heller er velegnet til rum med risiko for genspejlning (direkte sollys fx). Dog har de langt bedre billede end alle LCD tv du finder i nærheden af det prissegment.
Jeg får en 60" PA6500 i næste uge.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 16:36

Hejsa

Det længe siden jeg selv har været på jagt efter tv... Min søster derimod står og vil investere i nyt, og hun var faldet over denne uges tilbud i føtex, en samsung 46" til 4.400 tror jeg det var...

Jeg er selv (selvfølgelig) forelsket i panasonic plasmaer, og deres billeder mener jeg stadig ikke de andre mærker kan hamle op imod...

MEN

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389 kan denne fladskærm, trods sin manglende HD ikke stadig levere et langt flottere billede? Mit eget panasonic er en 5-6 år gammel svend, 42"eren alle fik en overgang... Den har ikke full hd, men ærlig talt en kanon billede... Det var så også en anden pris dengang...

Links:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389

Hva tænker i andre? (ved godt det har været oppe og vende før, men der sker jo så meget)
E.L.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af mowa mowa skrev:

Min brillemand mener at mit syn er perfekt, når jeg har mine briller på. På 2-2,5 meters afstan ser jeg intet hønsegitter på min 42" i samme opløsning - ej heller med briller på.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu