|
S: Dead space 3 PS3 (uåbnet) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 14:25 |
Hej
Jeg har købt Dead Space 3 og desværre er der gået kludder i handlen og derfor betalt for to kopier af spillet. Da jeg har haft en del bøvl med dem på det sidste vil jeg egentlig gerne bare af med spillet. Pris: 250kr + porto. Spillet er som sagt uåbnet og befinder sig i Odense SØ. Redigeret af SteffenD89 - 14-April-2013 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Er der slet ingen der er interesseret i spillet?
|
|
![]() |
|
180kr + porto. Købt hos shopto i England.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |