|
Skift fra Epson TW-3200 - lens shift |
Besvar |
Forfatter | |
andersnorgaard
Ny bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2013 kl. 09:04 |
Hej
Jeg har en Epson TW-3200 stående i skabet, som er blevet brugt alt for lidt, idet jeg synes, at den godt kunne bruge noget mere power på lysmængden. Jeg har derfor haft kig på en Epson TW-9000 / TW-9100 til at erstatte den, fordi jeg ikke kan undvære lens shift. Er der nogen af jer, der har anbefalinger ud i netop de projektorer eller andre, som også har lens shift og en god spand ansi-lumens? Endelig kunne jeg godt tænke mig at få 3D-ind over, men det er ikke et must. På forhånd mange tak! //Anders
Redigeret af andersnorgaard - 20-April-2013 kl. 09:05 |
|
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm.. Jeg er lige gået fra en 1200 lumen Hitachi til en Epson EH-TW4400 med 1600 lumen.. og jeg mangler ikke lys.. Kan se i en hvid stue når solen står højt på himmelen..
Det afhænger jo også meget af hvor langt den "skyder" billedet.. Min er 4,3 meter fra lærred og klarer det fint.. Men det er jo også i "dagligstue" setting..
|
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
andersnorgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Min stue er fuld af lys, og jeg skyder billedet fra ca. 3,5 meter.
|
|
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mørklægning skal der altså til, det sorte bliver jo aldrig mørkere and de andre vægge uanset hvormeget lys der bruges
|
|
andersnorgaard
Funktioner
Tak(0)
|
For lige at holde den on-topic: Hvis der er nogen, der har erfaring med Epson TW-9000 eller 9100, jf. mit oprindelige opslag, hører jeg gerne nærmere.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |