|
Problemer med at modtage beskeder?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 18:13 |
Jeg har problemer med at modtage beskeder fra nogle. andre kan jeg godt.
kender 3 som har iphone og de døjer med at sende beskeder til mig mens andre med andre mobiler godt kan. Dem der har iphone får en besked om at beskeden er afleveret til mig men jeg modtager dem ikke. Jeg har gendannet min iphone 5 til fabriksindstillinger og det er ikke hjulpet. Håber nogle kan hjælpe Tak |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du feks en ipad der kører på din itunes konto som utilsigtet får imessage beskederne ned
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Slå iMessage fra......
Klaus |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
ja jeg har en ipad, har slået imessage fra på den men der bliver ved med at poppe imessage beskeder op på den.
Det er noget der er sket indefor 14 dage forstår det ikke
|
|
![]() |
|
det har ikke hjulpet at slå det fra
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Du skal slå iMessage fra på begge, på samme tid, ellers bliver den ene ved med at slå det til på den anden, når de deler appleid.
Klaus |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Hvis imessage kommer ned på ipad så er det derfor, prøv at deaktivere det på begge enheder for så at oprette det igen, men at du kun modtager imessage på dit mobilnr og se om det gør en forskel
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Du skal self kun oprette det igen på iphonen
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
det virker igen med imassage slået til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |