|
Pana ud - Pana ind? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2013 kl. 11:48 |
Efter tro tjeneste er det på tide at pensionere mit 6 år gamle Panasonic PV70. En grum pixelfejl har sat to striber ned af skærmen, så nu må der nyt blod på stuevæggen.
Da jeg købte tv'et, var plasma det rigtige valg for mig, og efter at ha' været rundt og se på forskellige tv, har jeg ikke ændret den holdning. Så det jeg søger er en plasmaskærm, der primært skal bruges til at se sport og film på, og som kan gå på nettet. Helt præcist; jeg skal kunne se NFL-network direkte på tv-skærmen, uden at skulle tilslutte min bærbar. Jeg vil nødig meget over 5.000 kr, og da de nye skærme kommer ud nu, så håber jeg at kunne lande en 2012 model til en god pris. ![]() Jeg har set på en Pana P50UT50Y, som ja, godt nok koster 5.800, men synes det er meget skærm for pengene. Det er kun 800 kr mere end XTeren, men det er full HD og 2000hz. Er der bedre alternativer derude?
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv lidt kig på de plasma modeller der er fra Pana. Jeg siden billedrøret altid kun haft plasma. Men jeg er slemt skuffet over graden af retention og burnin der er i de nye skærme. Derfor vil jeg klart råde dig til at være opmærksom på, at de nye plasma skærme desværre skal passes og plejes som en nyfødt baby.
Derfor overvejer jeg at skifte til LED :(
|
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Det har jeg ikke det store problem med. Har 45 dages returret ved komplett, og jeg mener stadig jeg har den "break-in"-dvd fra sidst.
Nu har jeg i hvert fald bestilt den, og så må vi se hvordan det går :)
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Held og lykke med den :) Jeg er blevet skræmt af de nye plasmaskærme :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |