|
MEDION 15,6" Notebook |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2013 kl. 12:40 |
Jeg har kig på denne notebook til min søn:
han skal bruge den til alm skole-arbejde og til at spille på. Jeg er ikke i tvivl om den kan klare skole-arbejdet, men hvad med spil, lige nu spiller han Diablo 3, Minecraft, Battlefield 3 osv.... kan denne maskine være med på det???? Prisen passer mig godt, helst ikke dyrere men er der andre bærbare jeg bør kigge på istedet. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er test af grafikkortet her:
Det ser vist ikke så tosset ud. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10479 |
Se test af notebooken her: http://www.computerbild.de/artikel/cb-Tests-Notebooks-Medion-Akoya-P6640-MD99220-Test-Aldi-8273802.html
Flemming Redigeret af fltk - 01-Maj-2013 kl. 13:15 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Jeg var lige ned og trykke på den i eftermiddag - den virker solid og robust... og anmeldelserne ser jo også ok ud, så det ender nok med den...
|
|
![]() |
|
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Jeg har altid købt pc og bærbar i AlDi... Super kvalitet medion, altid med kendt hardware som intel og nvidia.. Samt stor software pakke. Samtidig får du 3 års garanti...
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
Tak for alle indlægene - det lyder til jeg ikke dummer mig mega meget ved at købe den :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |