|
EH-TW5910 Erfaring |
Besvar |
Forfatter | |
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Maj-2013 kl. 17:43 |
Er der nogen der har denne projektor, som kan fortælle lidt om oplevelsen med den?
Jeg har valgt at opgradere fra en epson TW480, så jeg har et udgangspunkt. Har tidligere også haft en Panasonic AX200. Jeg vil gerne høre lidt om støjniveauet, samt det generelle indtryk af kvalitet kontra pris.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender kun TW6000 og det er den mest støjsvage projektor jeg har ejet. Folk anbefaler generelt Epson TW5910/6000/6100 når der snakkes om støj, da de støjer væsentlig mindre end andre fabrikater til samme pris niveau.
Jeg skal ud og købe projektor igen til min dedikerede biograf og mit valg falder mellem enten en TW5910 eller en TW6100. Der er nogle tusind kr til forskel men tilgengæld får du bedre kontrast og lidt mere lys styrke.
|
|
Emilos88
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt. Grunden til at jeg spurgte var at der var lidt mangel på reviews, men jeg kunne se at denne er kommet op:
Det ser jo ikke helt skidt ud, så det kunne godt være den jeg skulle tage at prøve :)
|
|
|
|
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det jo svært at finde et ikke-positivt review på WhatHiFi så det vil da nok være bedre selv at se og høre den før endeligt valg!
|
|
Emilos88
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rigtigt, Whathifi er hvad det nu engang er, men når der ikke er andet lagt op :-)
Problemet med disse projektor, er mangel på demo steder. De er vist så presset i pris at det ikke kan svare sig at vise den frem :/
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |