|
K: Screen Goo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2013 kl. 19:33 |
Jeg skal til at lave lærred til hjemmebiografen, og søger i den forbindelse Screen Goo til en god pris.
Det er lige under 3 m2 der skal males, så ifølge deres egen hjemmeside skal jeg bruge et sæt med 1L + 1L. Jeg søger enten "Reference White" eller "High Contrast", alt efter hvad i måtte have stående. Hvis nogle har kendskab til steder hvor det kan indkøbes billigt, hører jeg også gerne om det i en pm, eller her i tråden. Det billigste jeg indtil videre har fundet er lige omkring 3.000 kr for ovennævnte mængder. |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søger fortsat
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |