|
imac kan ikke starte op - hjælp..! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2013 kl. 20:04 |
Krisen er indtruffet....
Min imac kan ikke starte. Under opstart kommer den til den hvide skærm med æblelogoet, som så skifter mellem æblelogoet, et standning forbudt skilt og et mappe-skilt med et spørgsmålstegn inden i. Den kommer ikke videre. Jeg har prøvet at starte med installation-DVD i, men resultatet er det samme. Jeg har prøvet at holde Command + C og Command + D knapperne nede under opstarten. Resultatet er det samme. Hvad kan jeg gøre ??? Er det harddisken der er død, eller hvad mener I kan være galt ? Jeg skal bruge den temmeligt meget, så jeg håber på hurtigt hjælp... /Christian
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal kun holde C nede, når du vil starte på dvd.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg har prøvet det, men resultatet er det samme... Det står og skifter mellem de tre ikoner, og starter ikke fra DVD'en desværre...
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Kan det her hjælpe:
Redigeret af Ukke - 13-Maj-2013 kl. 20:27 |
|
![]() |
|
Nu kom den sgu igang... Jeg tror jeg starter timemachine øjeblikkeligt..
Det er nok en fejl i filsystemet. Tak for indsatsen begge to
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg er ganske sikker på, at det er filsystemet eller muligvis en løs forbindelse, som videoen i linket også påpeger.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Der er nogle 21 / 27 tommer iMac modeller som har fejl på 1 TB disken.
Hvis det er sådan én du har, så bytter Apple diskene, selvom garantien er udløbet. Læs mere her:
Redigeret af Cyberguyen - 14-Maj-2013 kl. 13:05 |
|
![]() |
|
Det er en ældre 24" den er galt med. Jeg har prøvet at opdatere styresystem til mountain lion, så håber jeg bare på at det var koks i filerne og det er rettet nu
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |