|
V: BenQ W5000 HD Projektor + 92" Quality Screen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2013 kl. 12:58 |
||
Hejsa
Hvad vil en BenQ W5000 (pære under 400 timer) samt et 92" Quality Screen 16:9 og vægbeslag kunne indbringe? Mvh Thomas
|
|||
![]() |
|||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kigger lige med. Jeg kunne have interesse i det, hvis det skal sælges :)
|
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
||
For et par år tilbage gik kalibrerede BenQ W5000 med cirka samme timetal til omkring 4-5000,- kr. Så jeg ville umiddelbart mene det er dét prisleje du skal kigge i inkl. tilbehøret.
|
|||
![]() |
|||
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
||
Jeg må vist hellere pointere at vægbeslagene er til lærredet og ikke projektoreren. Ved ikke om min første besked kan misforstås..
|
|||
![]() |
|||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
||
Nu spørg jeg måske dumt, men er beslaget kun til at hænge på vægen, eller kan det hænges i loftet? |
|||
![]() |
|||
||
Det er faktisk et godt spørgsmål, det har hængt på væggen, men det kan måske godt være at det kan bruges som loftbeslag også. Er det lærredet du vil have hængende i loftet?
|
|||
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|||
![]() |
|||
||
Det er fordi jeg vil have det hængende i loftet og ned. Jeg skal nemlig have et lærred i et rum, hvor der ikke kan hænges noget på væggene pga. af isolation. |
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
||
I dit citat her på Recordere står der: "BenQ W5000 & 94" Qualityscreen" Er der tale om 92" eller 94"?
|
|||
![]() |
|||
||
Min fejl. Jeg huskede forkert. Det er et 94" som der står i min autosignatur..
|
|||
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|||
![]() |
|||
||
Jeg undersøger lige når jeg kommer hjem i aften.. Hvor kommer du fra i landet?
|
|||
Med Venlig Hilsen
|||
![]() |
|||
||
Århus. Jeg ved ikke om du kommer denne her vej over, eller om det kan sendes. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg tjekker lige op på det med de beslag når jeg kommer hjem i aften, og så giver jeg dig en melding.
Omkring forsendelse, så tror jeg det vil være lidt af en udfordring af sende lærredet - man kan jo ikke lige folde det sammen og ligge det i en boblekuvert. :) Så vil jeg hellere levere det personligt, og mon ikke at omkostningerne ved forsendelsen går nogen lunde lige op med hvad det vil koste at levere det? Jeg skriver lige til dig i PM senere.
|
|||
Med Venlig Hilsen
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |