|
MCE crasher ifm. optagelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2013 kl. 11:48 |
Kører Win 7 Ultimate med media center
Pludselig crasher Media Center når jeg ønsker at optage et program nu eller til optagelse senere. Til en start lavede jeg en systemgendannelse, hvor jeg ved at fejlen ikke fandtes. Jeg har bl.a. forsøgt opdatering/repair af .net til 4,5, opdatering af HDhomerun, kørt Ccleaner, Windows update Efter en Win7 repair er får jeg stadig samme fejl... dernæst opdateret via Windows Update .net 4.5 er afinstalleret og 4.0 er lagt på i stedet. Dvs. stadig følgende fejl: - crasher hvis jeg vil optage det program jeg ser via LiveTv - crasher hvis jeg vil optage et program senere i aften. Er der nogen der har en idé til at identificere fejlen ? Fra fejlrapport: Description: Stopped working Problem signature: Problem Event Name: CLR20r3 Problem Signature 01: ehshell.exe Problem Signature 02: 6.1.7600.16385 Problem Signature 03: 4a5bccdc Problem Signature 04: mscorlib Problem Signature 05: 2.0.0.0 Problem Signature 06: 503f01b1 Problem Signature 07: f50 Problem Signature 08: 7 Problem Signature 09: N3CTRYE2KN3C34SGL4ZQYRBFTE4M13NB OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Locale ID: 1030 Redigeret af espersen - 23-Maj-2013 kl. 20:51 |
|
;o)
|
|
![]() |
|
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville prøve at lave en repair eller gendannelse af Media Center databasen. Jeg har lavet en lille guide her
http://mcefun.nrossen.dk/post/2011/02/22/EPG-databasen-i-Windows-Media-Center.aspx, kig under punktet "Hel frisk database", bemærk du vil skulle køre TV Setup o.s.v. igen bagefter. |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Super mange tak !!
jeg tror du har ret - min db-fil er oppe på 208 mb. Måske det også har noget at sige. Jeg er i gang og melder tilbage så snart der er nyt. edit: Har lige scannet kanaler ind igen og set LiveTV, hvor jeg kunne trykke på Optag uden at den crasher! Redigeret af espersen - 23-Maj-2013 kl. 21:55 |
|
;o)
|
|
![]() |
|
fantastisk - det virker igen !!
|
|
;o)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |