|
Medieafspiller forslag? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mskp ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2013 kl. 08:05 |
Hej
Jeg leder efter en afspiller i stil med rikomagic mk802 iiis. Den skal kunne: 1) Skjules bag mit TV, som hænger på væggen 2) Køre XBMC 3) Afspille 1080p via trådløs forbindelse 4) Kunne håndtere DTS og andre lydformater Min rikomagic mk802 iiis kan i princippet meget af dette, men XBMC fungerer ikke ordentligt og når jeg afspiller indhold i bedre kvalitet end 720p så hakker den ind i mellem. Så forslag modtages meget gerne. /M |
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1080p indhold via WIFI er ikke optimalt uanset hvilken afspiller du vælger. Det behøver ikke være mangel på kræfter der får det til at hakke.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ingen løsning til dig, men jeg har læst her på jeres fine site at man kan anvende en alternativ player på disse android Sticks som skulle forbedre performance. Alternativt er der Raspberry Pi som også er omtalt her. Den har bl.a. den fordel at den understøtter HDMI CEC så den kan betjenes direkte fra fjernsynet. Her burde jeg kende til produktet, men hvis man kun køber det og ikke sætter det til, får man ikke den store erfaring
![]() Edit: og selvfølgelig, HD og trådløs spiller sjældent godt sammen. Redigeret af Steen6400 - 26-Maj-2013 kl. 08:31 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |