|
Pioneer Krp-600A Vs. Panasonic ZT60? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2013 kl. 12:58 |
Jeg har et Pioneer Krp-600a som jeg overvejer at udskifte med en Panasonic ZT60.
Har ZT60 overhalet pioneer nu? eller er det så minimalt at det næsten ikke kan måles? synes ikke det er meget der står om det på nettet. Nogen herinde som har investeret i et ZT60?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, jeg mener at Pioneer er blevet overhalet af ZT60 på mange måder. Det afhænger af hvem du spørger. Men som AVforums skrev "Pioneer KURO owners, time to buy new TV" ![]() Redigeret af Hother - 31-Maj-2013 kl. 13:16 |
|
![]() |
|
voight ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: Fyn Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at se her: http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1361272859 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |