|
V/S: Gamer PC med enkelte rigtig gode dele |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ustakrat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2010 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2013 kl. 22:05 |
|
Hvad er den værd?
http://billedeupload.dk/?v=NVSJx.jpg Jeg bruger den ikke og den er fejlfri uden ridser eller noget som helst. Den kan stadig godt køre nyere spil uden problemer. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil smide den i omegnen af 2500-3000 kr, da det er 3,5 år gammel hardware til 9.000 kr + 1000 kr software, som ikke altid har interresse for køber. Problemet er at det er en blanding af dele med værdi, som ikke nødvendigvis har stor interesse for en gamer eller som kontor/mediecenter. Du har et Bluray drev og kortlæser, som en gamer nok ikke gider betale penge for og han ville også skulle opgradere rammen fra de 4 GB. Til Mediecenter eller kontormaskine, så har du en strømsluger af en CPU og et grafikkort som gør det samme. Så derfor vil det måske ikke være attraktivt.
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
Cyber jeg vil give dig ret omkring 2500, hvis han er heldig kan han få 3000 på DBA. men herinde 2000-2500
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Måske det bare et mig som er grisk, men jeg ville ikke give mere end 1500 for PC'en.. Hardwaren er overhovedet ikke tilsvarende og brugt software er værdiløst.. Men prøv endelig at sælge den for 3k.. jeg er dog ret sikker på OP bliver skuffet.
|
||
![]() |
||
ustakrat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2010 Status: Offline Point: 91 |
|
Takker for svar gutter, jeg synes også selv 2000-3000 kr. er realistisk bud, bryder mig om ikke DBA synes det er tidsspilde :)
Alt for mange useriøse mennesker |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det er meget muligt du ikke vil give mere end 1500 kr for maskinen, men du kan jo ikke få en maskine til 1500 kr. som kan trække de samme spil. Det vil i min optik jo så betyde at maskinen er mere værd. Men det er efter min mening svært at finde den rigtige køber til den. Det skal nok være en hygge gamer uden for mange penge på lommen.
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Jeg vil til gengæld påstå at for 3000 kan du sagtens få en PC som er lige så stærk som denne - men med 2 års reklamationsret osv.. Derfor synes jeg den er vurderet for højt.
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
@ustakrat - dba er da mindst ligeså seriøs som herinde.;)
|
||
![]() |
||
|
Putte, lad endelig OP være i den tro at han får den solgt til den pris. Han skal dog være heldig hvis han får 3000 kroner for den.
|
||
![]() |
||
|
Jeg kan også påstå at månen er lavet af grøn ost, men så længe jeg ikke kan påvise det er der næppe nogen som tror på det. ![]() Hurtigt regnestykke:
Jeg har ikke lagt ram, drev eller operativ system i maskinen og den koster allerede: 3.170 - 3.470 kr. Men det er virkelig billig hardware, sammenlignet med det som trådstarter sælger. Så man kan diskutere om det opvejer garantien at strømforsyning osv. er langt bedre kvalitet. Jeg vil gerne give 300 kr mere for en Corsair strømforsyning og 300 kroner mere for kabinet med bedre køling. Men kom gerne frisk med en bedre pris på ny hardware, som matcher det som trådstarter sælger.
|
||
![]() |
||
|
Desuden er brugt software ikke helt værdiløst. Der er en Windows 7 med, som for 250 kr kan opgraderes til en Windows 8 Pro. Hvis du køber en ny maskine, skal du finde OS software til den for mindst 500 kr, medmindre du kører open source.
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Puha, nu skal du passe på. Sidst jeg skrev det blev mit indlæg skjult ![]() Min point var dog mere, at OP ligeså godt kan knalde den på DBA køberne derinde ikke er mindre pålidelig end herinde, baseret ud fra min egen erfaring.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |