recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Samsung Series 7 Slate
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Samsung Series 7 Slate

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Samsung Series 7 Slate
    Sendt: 17-Juni-2013 kl. 21:23
Hvad vil folk mon give for:

Samsung Series 7 Slate
128 GB SSD
4 GB ram
core i5 CPU
win7 og win8 licens

2x Dockinstation og 2x lader (1x org og 1xkopi)
org. cover og keyboard
3x wacom Tablet pen (1xorg, 1xbillig 1xdyr).

Den har ridser på bagsiden, men ingen på skærmen. Men den er bestemt blevet brugt.

Overvejer at sælge fordi dens batteri ikke holder længene nok, køre 3 timer med wifi. Jeg har brug for 5-6 timer (som den kørte da den var ny). Kan skifte batteri i den, koster vist 1000 kr hvis man skifter selv.

kunne godt drømme om 4000 for den, men det er nok urealistisk. (nypris 12.000)


Redigeret af Elmstrom - 17-Juni-2013 kl. 22:04
Til top
x-boxer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér x-boxer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 16:39
Er interesseret i dit cover :) Hvad er det for et cover? Er nemlig træt af at vandre rundt med min dock hele tiden, for at den kan stå.
Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 14:57
Det er et stand cover, jeg har så lave en lille bonus ting som gøre at min tablet pen kan side fast på det (dette kan dog nemt fjernes).

http://www.amazon.com/Samsung-Series-Slate-Stand-Case/dp/B005YQXPWK

Men giver ikke mening for mig at sælge coveret alene, da det gør min samlet pakke noget mindre intressant.
Til top
x-boxer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér x-boxer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 18:26
Troede heller ikke lige du ville sælge den alene ;) det er virkelig et lækkert cover, men det bare så svært at finde herhjemme i butikkerne :) dog har jeg også lige bestilt det samme cover online, glæder mig til at kunne ligge min dock derhjemme ;) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu