recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Interpol virus hvordan fjerner jeg den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Interpol virus hvordan fjerner jeg den?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Interpol virus hvordan fjerner jeg den?
    Sendt: 17-Juli-2013 kl. 20:36
Jeg har fået sådan en virus på computeren. Jeg kan ikke bruge nogle af F tasterne for at genstarte i fejlsikret tilstand. Hvad gør jeg??
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 20:39
Udtræk vigtige data via ubuntu og reinstallér maskinen, er hvad der har fungeret for mig, da min farmor havde den på sin maskine.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 21:00
Fandt en guide her, hvis det altså er den du har.

Men ellers ind via sikker start og igang.

God fornøjelse....  Dead

**edit** Så lige at du ikke kunne komme i safemode via F knap, det lyder sært, da virus ikke burde være loadet så tidligt. 

Redigeret af Jever - 17-Juli-2013 kl. 21:03
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 21:08
Du kan også bruge Windows Defender Offline:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/what-is-windows-defender-offline

Har selv brugt den flere gange på diverse computere.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 21:09
Hvordan smider jeg billeder op fra min iPhone så jeg kan vise jer billeder
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 21:57
Jeg har fjernet det 2 gange på noget families pc'er. begge gange har jeg jeg lavet en ny bruger ved at starte computeren op med cmd vindue og lavet en ny bruger. Der kan man så logge ind og der kommer siden ikke op. og så kan man bruge et tidligere gendannelsespunkt og så har den været væk.

men her er en guide til at lave en ny bruger.

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 23:11
Jeg prøver det defender,

når jeg trykker F8 hopper den over det skærm billed med fejlsikret tilstand og hopper ind i et blåt vindue hvor jeg kan boote op fra cd og harddisk. Jeg ved ikke hvordan jeg kommer til det vindue med fejlsikret tilstand nogle gode ideer?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 00:04
Det er fordi din computer (en Asus eller blot Ausu mainboard måske) har en BIOS, hvor F8 bringer dig til BIOS bootmenu, som i denne video.
http://www.youtube.com/watch?v=7p852Jp6csE
Tryk esc (eller hvad der nu står på din skærm) for at boote normalt og så ellers i gang med F8 igen.

Vælg feljsikret tilstand og gå ind og genskab computeren til et tidligere tidspunkt, herefter er det i gang med antivirus og så få lavet en ordentlig scanning.

Du er ikke den første der ikke kan komme i advanced boot mode.
http://superuser.com/questions/346309/f8-not-showing-advanced-boot-options-on-a-windows-7-pc

Klaus

Redigeret af KlausDM - 18-Juli-2013 kl. 07:15
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 06:05
Det hjalp ikke med defender.

Er der ikke nogle andre programmer man kan bruge? For jeg kan jo nok få lov at boote op fra en cd eller USB når jeg trykker F8 som kan fjerne det skidt
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 06:16
Defender skal fjerne den hvis du bruger den rigtigt, har selv løst det på flere maskiner.

Der skal brændes en boot cd med defender,   Microsoft har opskriften.   
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 06:27
Jeg har brændt en skive med defender og kørt en fuld scan. Noget jeg har gjordt galt
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 06:28
Lav en guide
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu