|
Møbel hjul med en fjeder på |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:16 |
Er igang med at lave om i stuen, og skal bruge sådan nogle hjul med en fjeder der gør, at hvis man løfter let i møblet, så kan man køre rundt med møblet. Nogen der har en ide om hvad de hedder, eller hvor de kan købes?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej sådan nogen kender jeg ikke, men lyder ellers smart.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde det engang på et hjørnemøbel. Men nu hvor jeg mangler det, ved ingen hvad det er. Spørgsmålet er, om jeg hat drømt det
|
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er skam noget der eksisterer, men hvor man finder det i løs vægt i DK ved jeg så ikke.
http://www.shepherdcasters.com/products_self_braking_chair.html |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke helt sådan nogen. Det er nærmere sådan nogle man kan montere inde i et bordben, når man så løfter let på bordet, så kommer hjulet frem og man kan køre med bordet.
|
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Noget i den her stil? http://www.clickwheel.com/
Ellers er der altid den gamle finte med at snitte 4 skiver af en rå kartoffel, ca. 1 cm. tykke, løfte kommoden op på skiverne og skøjte den let og elegant hen over parketgulvet - low tech, men virker overraskende godt, selv med klædeskabe og andet tungt.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Lige nøjagtigt sådan noget.
Det med kartoflen holder ikke, da det er dagligt brug på rå trægulve :) Men er noget jeg skal huske på i fremtiden |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |