recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad hedder filmen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad hedder filmen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
NosaII Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NosaII Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad hedder filmen
    Sendt: 05-August-2013 kl. 23:36
Jeg så en film i fjernsynet for nogen år siden, som jeg gerne ville gense. Men jeg ved bare ikke hvad den hedder. Håber der er en der ved det 

- Filmen er fransk. Dette er jeg meget sikker på. Den er i hvert fald ikke engelsk.
- Den handler om de to fanger der flygter fra en fange transport. De besætter så dette hus, hvor denne familie bor. Hele filmen er lidt underlig. Man får hurtigt det indtryk at disse to fanger ikke er så gode til at holde familien gidsler og at familien kunne have gjort det meget bedre selv. Det er f.eks. et familie medlem der spørger om de ikke skal aflevere deres mobiltelefoner. 

Jeg kan huske flere forskellige elementer fra filmen bl.a.:

- Der er to betjente i denne fangetransport. Den ene betjent er så utro med den anden betjents kone. Så han skyder, da han har været sammen med hans kone. Slipper de to fanger fri og skyder sig selv. Disse to fanger kommer så i et dilemma. Skal de blive og højest sandsynligt få skylden for de to drab på betjente eller flygte. De vælger så at flygte

- Da de får besat dette hus, skal familien aflevere deres mobiltelefoner. Jeg menes at var nokia 3310'er.

- På et tidspunkt kommer families hushjælp. De beder hende så om at gå igen. Men det vil hun ikke, da hun insistere på at gøre rent. Så moren i familien dræber hende ved at dolke hende i ryggen med et segl/hånde le. 

- Hele tiden kommer denne nabo forbi for at snakke med faren i huset om dette hegn de skal bygget imellem deres to grunde. 

Jeg håber der er en der ved titlen på filmen 
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 20:17

Har du fundet ud af hva den hedder, for den gad jeg sgu godt seApprove

Til top
NosaII Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NosaII Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:01
nej desværre ikke. Har prøvet utallige gange at finde frem til den via Google men det er ikke lykkes
Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:19
Er den her på?
...der er vist et par franske imellem.
/Kasper.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:19
Hvis du bare kender en enkelt af skuespillerne er det ret nemt. Så er det ind på IMDB og skrive navnet , og så kan man se alle de film vedkomne har lavet.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af NosaII NosaII skrev:

nej desværre ikke. Har prøvet utallige gange at finde frem til den via Google men det er ikke lykkes

Jeg kiggede efter den da jeg så din post for et  par dage siden. Jeg kunne ikke finde en eneste film der havde alle de elementer du har beskrevet. Er det meget længe siden du har set den?
Den der kommer nærmest er denne selvom den ikke er rigtig tæt på:

http://horror.about.com/od/2011theatricalreviews/fr/Kidnapped-Movie-Review.htm
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:29
Kan det være en film med Louis de Funes?
Det er som regel rablende vanvittige film.

Redigeret af Brixen - 07-August-2013 kl. 20:30
Venlig hilsen
KB
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Ja det kunne nok være en god ide med en genre. Rablende komedier var ikke lige min første indskydelse, men nu du siger det.. :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 20:38

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Nej. Da han stoppede med at være med i film (1982), var Mobiltelefonen knap nok opfundet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
NosaII Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NosaII Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Oprindeligt skrevet af NosaII NosaII skrev:

Jeg kiggede efter den da jeg så din post for et  par dage siden. Jeg kunne ikke finde en eneste film der havde alle de elementer du har beskrevet. Er det meget længe siden du har set den?
Den der kommer nærmest er denne selvom den ikke er rigtig tæt på:

http://horror.about.com/od/2011theatricalreviews/fr/Kidnapped-Movie-Review.htm

Det er meget længe siden jeg har set den. Jeg har skrevet det om jeg husker det. mit umiddelbare bud er at filmen er fra 2000 til 2005

Filmen var ikke på noget tidspunkt uhyggelig, men var mere sjov. 

Til top
NosaII Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NosaII Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hvis du bare kender en enkelt af skuespillerne er det ret nemt. Så er det ind på IMDB og skrive navnet , og så kan man se alle de film vedkomne har lavet.
MVH

Kan ikke huske nogen af skuespillerne og hvis de var fransk bliver det ikke nemmere Wink
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 23:34
Måske du kan spotte den her (kan ikke få links til at virke, sorry)? http://www.prisonmovies.net/prison-movies

Tænkte også lidt på Jean Reno, men kan ikke lige spotte noget der ligner. Han kunne godt lave noget crazy som det du beskriver.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu