|
folder i nyt lærred |
Besvar |
Forfatter | |
DadlenDK
Junior bruger Oprettet: 06-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-August-2013 kl. 23:59 |
Har endeligt fået hængt mit nye lærred op. Det er et manuelt lærred, og jeg har lagt mærke til at Der er nogle svage folder i det. Sikkert fordi det har lagt rullet inde i længere tid.
Er det normalt og kan man gøre noget for at strække det ud. endvidere bøjer siderne også en smule ind mod midten hvilket nok er som det skal være, men også her kan jeg se det bølger lidt når billedet panorerer. Hvad gør man? håber nogle af jer med mere erfaring kan hjælpe lidt. /René |
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan høre på det hele at du har købt et billigt lærred.
du har fået hva du har betalt for desværre. Dette er netop grunden til at folk køber tab-tension... |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Strecker skriver, det er normalt for den type lærred, og du kan ikke gøre noget ved det.
|
|
DadlenDK
Junior bruger Oprettet: 06-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, trist. Vil dog mene at et lærred burde være fejlfrit uanset hvad.
Så hvis dette ikke er noget i mener fortager sig, så er det jo en reklamation. |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil ikke betragte det som en reklamationssag, sådan som du har beskrevet det. Hvis du har mulighed for det, kan du jo returnere det. Det næste du modtager vil sikkert have det samme problem i større eller mindre omfang. Sådan er det med den type lærreder.
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig skal de ting man køber være fejlfrie, men dette er ikke en fejl, det er en egenskab ved den type produkt. Det lyder måske groft, men hvis du går på McDonalds er det heller ikke en fejl at bøffen ikke smager som en Kobe bøf.
|
|
Otto J
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg læste lige det oprindelige indlæg igen, og kan se at første gang må jeg have læst med hovedet under armen: folderne der er opstået af at lærredet har ligget rullet sammen vil formentligt aftage over tid. Men lærredet vil altid bølge lidt lodret. Beklager misforståelsen.
|
|
DadlenDK
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene alle sammen.. Jeg ser tiden lidt an.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |