|
Defekt: NAD T741 / Denon AVR-1509 / Dali 12" SW |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Blix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2013 kl. 12:53 |
Poster herinde for at høre jeres mening vedrørrende disse to recievere som jeg har stående.
Min gamle NAD T 741 ca 13 år gammel og mine forældres ca 5 år gamle Denon AVR-1509 lyder af samme defekt. De slukker begge to hver gang de har været tændt i et lille minut. Nogen gange sker det med det samme, andre gange lidt senere. Har snakket med lidt forskellige mennesker indenfor HIFI feltet. Som alle har sagt det sikkert er strøm-forsyningen der er gået på dem begge. Så mit spørgsmål er. Vil det kunne betale sig at betale for at få dem fixet og solgt efterfølgende, eller kan man måske sælge dem i den tilstand de står i. Eller skal man bare smide dem på en genbrugs station ? Står også med en Dali concept 12" subwoofer ca 3år gammel hvor jeg har ødelagt LFE indgangen, grundet et kabelt var skruet for stramt på. Nærmeste mekaniker er HIFI klubben hvor jeg bor. Og fik et overslag på små 1000kr som de regnede med at det ville koste og lave den subwoofer. Kan det overhoved betale sig at få lavet sådan en subwoofer i dette prisleje med også henblik på vidersalg ? Min første post på jeres forum, beklager hvis det er det forkerte forum at spørge i. Gerne point i rigtige retning hvis jeg skal benytte et andet. MVH Blix ![]() Redigeret af Blix - 22-August-2013 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er lidt svært at råde dig i sådan en sag.
Jeg ville se efter brugt prisen på de produkter du nævner, dernæst finde reparations priser for din produkter for derefter at konkludere om det kan betale sig at sende dem til reparation. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Næppe.
Sæt dem til salg for 100,-
Så kan det være der er en der kan bruge dem til reservedele.
Eller måske selv fikse dem........
|
|
![]() |
|
Blix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 24 |
ok takker for inputs
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |