|
Kontrast Rate |
Besvar |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-August-2013 kl. 18:37 |
Hej,
Starter lige en ny tråd for ikke at forurene de andre med udenoms snak. Jeg leger også med tanken om jeg skal købe Epson TW5910 eller TW6100. Der er meget få forskelle på dem. En af forskellene er kontrasten: 20000:1 40000:1 Jeg ved faktisk ikke hvad dette betyder, og jeg kan ikke se de projektorer i praksis. Hvor meget betyder kontrast i dag? Vil jeg kunne se en forskel? Prec
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke bruge producenternes kontrastopgivelser til andet end at tørre røv i.
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vil jeg håbe at deres opgivelser bliver udskrevet på toilet papir. Alm papir skær' sådan omme bag i. |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
LOL - det var så dagens bedste kommentar :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |