|
ja jeg har fået solgt min receiver. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2013 kl. 01:43 |
||
Hej.
jeg har fået solgt min Onkyo sr 876 nu.
og er på udkig efter en ny receiver. men hvilken, man så skal have ved jeg ikke i nu?.
jeg tegnet på om nogen af jer har en ide, til hvad der kunne være i samme klasse som Onkyo.
der er udsalg på år 2012/ 2013 modeller lige nu så, måske samme mærker så som Pioneer vs. Yamaha vs. Denon vs. Marantz.
ps, har haft en Marantz SR7002
måske i har nogen erfaring med de marker ![]() Redigeret af MMJ,75 - 25-August-2013 kl. 01:48 |
|||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kunne evt kigge på en nyere Onkyo.
Jeg kører med 5008, og der er en KÆMPE forskel fra min / din tidligere 876.. Feks. Audyssey XT 32, er hele opgraderingen værd.. Hvis du får tid så tril en tur forbi Amager og få en demo. |
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||
http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=621 fin reciever er meget glad for min
![]() Den sidste er min gamle
![]() |
|||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
||
Hvad var du utilfreds med ved den siden du solgte den? Det nytter jo ikke noget at du får foreslået noget med samme "uheldigheder". Hvad var der galt med din 7002 siden du solgte den? Klaus |
|||
![]() |
|||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
||
ja jeg må se om jeg kan komme forbi en dag i gen
![]() ps/ fægt firma tabte receiver og nu er den i stykker et sted i Jylland
![]() ses,,,
Redigeret af MMJ,75 - 25-August-2013 kl. 23:34 |
|||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
|||
![]() |
|||
||
Tussen tak få det
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Hvad var der galt med din 7002 siden du solgte den?. ja den manglet kraft men var ok til musik.
Hvad var du utilfreds med ved den siden du solgte den?. out of date
![]() support, eller det ny support få 4K video?, ja jeg har jo ikke 4K i nu, men hvem ved ![]() og så vider og vider. ja jeg kan vel lige som andre godt li noget nydt en gang i mellem
![]() ![]() MVH,MMJ
|
|||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
||
Hvis din 7002 led af "watt-arm" er du så ikke ræd for at en 7007 (eller 7008 for den sags skyld) vil lide af det samme?
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
jo du har nok ret
![]() men en af de andre så
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||
Næ Sunfire er bedre på alle parametere på nær features. For mig er det et spørgsmål om hvor meget jeg får det brugt og om hvilke ht den skal trække samt størelse på rummet den skal spille op. Men jeg har den stadig så nu får vi se ![]() Marantz er en meget fin reciever men ikke nogen kraftkarl derfor har jeg en effekt til fronte (mine front ht er 4 ohms og dem er der ikke mange recievere der kan lide)
|
|||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |