|
Viaplay stream |
Besvar |
Forfatter | |
chasm
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-August-2013 kl. 16:55 |
Er der nogle som har airplay erfaring med Viaplay?
Jeg har haft en ven ovre med Ipad og selvom jeg har hurtigt net (+50 mbit) hakkede den når jeg så live sport og pixelerede via min airports airplay funktion. Når han downloadede en TV udsendelse til Ipad og "bare afspillede den" til TV virkede det bedre, uden så mange udfald i udsendelsen og i en stabil kvalitet, men har i andre erfaringer med dette? Skyldes det den live sportsudsendelse eller kapacitetsissues fra Viaplay? Alternativt, vil det hjælpe med en airport extreme hvis problemet er at min "basis" airport ikke kan håndtere download og stream samtidigt? Mvh Morten N AalborgTeknik.mono.net Redigeret af chasm - 27-August-2013 kl. 17:01 |
|
Steve Olfers er mere end bare en ringe spiller, han er KULT!
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever også at kvaliteten svinger noget ved live sport.
Film serier osv. spiller normalt uden problemer. |
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja kvaliteten ved livesport er ringe hos Viaplay. Jeg har en kablet 150 mbit og det hjælper ikke.
Jeg har også et NFL abonnement via gamepass og her er kvaliteten i tip top, så det må være viaplay |
|
.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Egentlig ringe, når sportsabonnementet er så dyrt.
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ser meget golf på Viaplay via iPhone og iPad til kablet ATV, og jeg synes ikke jeg har problemer med dårlig billedkvalitet. Snarere tværtimod så synes jeg Viaplays golfudsendelser i HD står superskarpt, også når der er hurtige bevægelser. Jeg har 30/30 via Waoo, bruger en DLink 825 og en Linksys SLM2008-switch, kabling med kat. 6.
Hvis der er problemer er det typisk på deres fodbold-streams fra Kanal 9, 3+ eller lignende der hænger i bremsen. Så er der mon også en sammenhæng til kildematerialet? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |