|
Onkyo reciever, dual lyd output |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Terr1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2013 kl. 15:40 |
Hejsa
Jeg står i den situation, hvor jeg gerne vil have koblet et analogt teleanlæg (for hørehæmmede) på min Onkyo SR-606. Jeg har følgende setup: PS3 - Bluray - Output HDMI -> Onkyo SR606 -> Panasonic 42X8E TV'et har analog audio out, som jeg tidligere har brugt i en anden sammenhæng. Spørgsmålet er om jeg på nogen måde via HDMI in i recieveren kan få lyd ud af højtalerne, samtidig med analog lyd (RCA -> MiniJack) som kunne kobles til teleanlæget? Alternativt få lyd ud af højtalerne samtidig med det også sendes videre til TV'et, hvor jeg kunne få det ud af TV'ets analog out? UPDATE: Jeg kan se man kan slå Audio Tv On til i menuen, så kommer der godt nok lyd til TV'et, men displayet på onkyo'en skifter fra rødt dolby digital til PCM, betyder det ar lyden bliver dårligere i den primære output altså højtalerne via. recieveren?
Redigeret af Terr1 - 14-September-2013 kl. 16:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |