|
Hvilke codecs og renderer til DVBViewer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2013 kl. 14:17 |
Jeg har netop lavet en total reinstallation af mit mediecenter og har i den forbindelse undladt at installere diverse A/V codecs og kun holdt mig til dem der er indbygget i Windows samt dem der kan installeres direkte fra DVBViewer installationen.
Jeg har så fået det problem, at billedet ved live TV er flere sekunder ude af synch lige efter jeg har startet DVBViewer og/eller lige efter kanalskift. Problemet varer ved ½-1 minut, hvorefter billede og lyd er i synch.
Hvilke indstillinger for codecs og renderer bruger i for fejlfri gengivelse?
Jeg vil helst ikke installere flere dekodere.
Jeg har Windows 7 Home Premium og signalet kommer fra Stofa.
Flemming Redigeret af fltk - 23-September-2013 kl. 14:39 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Redigeret af MCenterFreak - 23-September-2013 kl. 16:55 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Fik ikke skrevet teksten, men dette opsæt virker fint hos mig
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Tak, det vil jeg prøve i aften.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |