|
PS3 vs PS4 spil ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2013 kl. 08:34 |
PÅ hvilke punkter kan man forvente forskellen på PS3 og PS4 spil?
Er det to forskellige "engines" eller bliver det programmeret til PS3 og så en opdateret version til PS4?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da det er vidt forskelligt hardware, så må de også være udviklet noget anderledes. Forskellen svarer til PC og PS3. Så vidt jeg ved, er der ikke nogensinde kommet en PC version, af et PS3 eksklusive spil.
Det var noget anderledes med Xbox 360 og PC, da de har Direct X til fælles.
Redigeret af Nagash - 21-Oktober-2013 kl. 00:57 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Så ville lidt af det eksklusive sgu også lidt forsvinde
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Faktisk går det til gengæld lidt den anden vej. Planetside 2 og nogle af de andre MMO spil ejer er jo lavet af SOE (Sony Online Entertainment) og kommer til PS4.
Så vi må se med fremtiden. JEG tror at der vil komme flere PS4/PC titler fra Sony, men at der stadigvæk vil være vægt på de exclusive titler til PS4. F.eks. skal vi nok ikke forvente at Naughty Dogs næste (sci fi?) spil udkommer til andet and PS4 :) I forhold til engine er jeg usikker helt præcis hvad de gør. PS3en er jo ret svær at udvikle til, mens PS4eren skulle være ret "nem"/i stil med en PC? @ Kasper_J:Dit billede er dybt forstyrrende for min korte attention span xD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |