|
Dali concept 1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2013 kl. 19:58 |
Hejsa,
Jeg skal finde et par højttalere til en kammerat. Han skal bruge en lille reol højttaler, som skal spille lidt musik og stå for tv og film, ca 50/50. Kan få fat en et sæt concept 1 til en plovmand, er det noget der er værd at bruge transporttid på at hente. Har ikke hørt dem før, og kender ingen der har dem. Tests synes jeg ikke at kunne finde. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis en plovmand er ca grænsen virker det til et ok køb. Det afhængig af alder og stand og ikke mindst afstand til sælger.
I starten af tråden er der lidt omtale af højttaleren.
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Og går det helt galt kunne man jo sætte en lille sub på ,hvis man kan det på anlægget. Jeg bruger dem selv som baghøjtalere,og er meget tilfreds med lyden fra dem.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
Ham går fra et sæt meget små satelitter uden Sub. Søde vi, uden tvivl gøre det meget bedre. Kan man holde ud, at høre på dem uden en sub, i dine øre. Altså hvis de var de eneste højttalere i systemet? |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
I kan evt drible i HifiKlubben første og lytte til Dali Stile og Dali Zensor 1. De skulle give lidt en ide om hvor i er henne af.
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Jeg har prøvet mine som et par stereo højtalere. Og jeg syntes de spillede højst udemærket. Ok bas. Selvfølglig ikke som hvis det var et par gulv højtalere. Men til alm. hverdags brug kan de godt bruges. Og sikkert et stort løft til tv lyd. Jeg ville ikke betænke mig over at købe dem. Og ja de kan spille højt også.
|
|
![]() |
|
Nå, jeg fik æren af, at blive slæbt med i hifiklubben. Om det er fordi de blev spillet på via en sonos enhed, eller hvad det var, skal jeg ikke kunne sige, men de spillede ringere end mit logitech z906 højtalere, der pt spiller uden sub.
Gjorde sig også gældende for lektor 1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |