recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor til sport (og film) - prisvenlig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor til sport (og film) - prisvenlig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimnissen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor til sport (og film) - prisvenlig
    Sendt: 22-November-2013 kl. 11:01
Hej

Jeg skal til at investere i en projektor.

Jeg vil anvende den til at se fodbold og film.
Jeg er ikke en som er ude efter high-end løsninger og søger noget som er value-for-money (<5000 kr.)
Det er blot vigtigt at den kan følge med til de hurtige bevægelser i sport.

Jeg har mulighed for mere (eller mindre) at mørk lægge det rum som det skal sættes op i.

Jeg forestiller mig en LED løsning el.lign. hvor der ikke årligt (hvert andet år) er udgifter til en ny pære.

Brugt kan også have interesse.

Er der nogle som har nogen forslag?
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 11:14
Led og hjemmebio er i min optik lig med omkring 100K 😊 (fra nyt altså) Hvis jeg var dig, ville jeg i stedet kigge på noget Benq eller Epson
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 12:12
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 13:12
Det korte svar er ja det er det
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 14:44
Jeps, jeg er enig. Det er noget skrammel det du linker til der. Kig efter en projektor med almindelig pære. Hvor mange timer regner du med at bruge den om dagen? Lampen holder afhængig af model til model gerne 2000+ time.

Hvis budgettet er til det får du meget projektor i en BenQ W1070.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 15:03
Ok. Følger jer. 
10 timers forbrug om ugen giver ca. 4 års levetid på pæren. (Til den tid er der nok sket en masse).

Fandt denne:

Er indenfor budget men hvad spec.?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 15:07
Hvis du kan smide en tusse mere kan du købe BenQ W1070, som jeg mener klart er merprisen værd.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 15:08
Som også er den Stereolab anbefaler
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu