|
iPad / Safari |
Besvar |
Forfatter | |
Søren Wilms
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2013 kl. 10:25 |
Hej, jeg har opdateret min iPad til den ny iOS7. Jeg er noget irriteret over, at Safari nu på forsiden har forudinstalleret Apple, Yahoo! og Disney. Jeg vil ikke have dem. Hvem kan hjælpe mig med at slippe af med de 3 ikoner? Kan de slettes? Mvh SørenW |
|
roswilms
|
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Installer Chrome. :-) Den kører bedre.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ligger de ikke i Bogmærker / Favoritter, og kan slettes?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nederst har du en "bog", åben den. Vælg "favoritter" og slet det du skal have slettet (tryk på linket og træk det til højre, så kommer slet knappen frem). Klaus |
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klik på edit
|
|
Søren Wilms
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle I gode hjælpere
Som foreslået lå de under bogmærker / favoritter og kunne slettes der. Nu er jeg sluppet af med dem - SKØNT. ´Tak for hjælpen Mvh roswilms |
|
roswilms
|
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lækker tråd. Jeg har selv været irriteret på dem - men jeg var da overbevist, om at det var noget som Apple havde lagt fast i Safari
Redigeret af DanishBacon - 27-November-2013 kl. 21:30 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |