recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC Fanart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC Fanart

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-April-2011
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC Fanart
    Sendt: 05-December-2013 kl. 01:49
Hej...
Jeg er kørt lidt fast her...
Jeg har hentet Tvillingerne og Julemanden afsnit. ( ja jeg er sur over det kommer så sent).
Har så lagt det mellem alle mine serier. Men da der ikke er noget "cocer/fanart" så dukker det ikke frem. Hvordan får jeg evt vist de film og ting som ikke lige kan genkendes ved scanning? For lillemand skal jo kunne finde det når han får morgenmad :-)..
Håber ikke lige det blev for kringlet.
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 06:46
Navngiver du det korrekt? Der skal helst indgå s01e01 (såfremt det er sæson 1 og afsnit 1) i filnavnet. Jeg ved dog ikke om scraperen overhovedet har denne serie, så om det dermed ikke er muligt skal jeg ikke kunne sige

http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Video_library/Naming_files/TV_shows
Til top
Morras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 07:31
Jeps navngiver korrekt.
Det er som om det kun er de kendte serier den finder
Til top
Morras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 07:32
Nej scraperen har ikke serien. Men burde den så ikke blot vise en tom mappe?
Til top
JBtv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2008
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBtv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 09:21
En smule off topic, men jeg håber det går...

Hvordan har du hentet Tvillingerne og Julemanden ?

Jeg er helt enig med dig - jeg synes også det kommer for sent. Desværre har jeg DVB-T (Boxer) og et CI+ kort og dermed kan jeg pt ikke optage TV2, men kun de frie DVB-T kanaler. Normalt er det godt nok da jeg egentligt ikke ser meget TV2, men lige i dette tilfælde er det irriterende.

Jeg har som work-around tilmeldt mig til TV2 play for denne måned.

Men jeg er interesseret i alternativer...
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 09:36
Jeg fandt ud af det er smartes at vælge DK og ikke ENG som mine serier ligger i. Så søger den først på DK så efterfølgende som ENG. 
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Morras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 10:12
Arhh men brude den ikke kunne komme til at vise et eller andet blank, så man ikke skal ind i filer og den vej rundt finde serien ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 14:06
Du bliver nok nødt til selv, at lægge lidt arbejde i det. Gå ind på thetvdb.com og opret serien. Så må du selv tilføje fanart og bannere. Det er sådan det fungerer med alle andre serier også. Det er rent brugerstyret. Så når man støder på en serie, som ikke er der, så må man give noget igen, for alt det man har fået af alle de andre.
Til top
Morras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 14:37
Det er fair :-).
Så prøver jeg lige det. Tak for hjælp...

Er det det samme film ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 14:44
Det er bare på themoviedb.com
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 15:49
Men du skal lige være sikker på den ikke findes i forvejen :)
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 14:06
beinger lige lidt liv i den her igen.
Jeg har igen sat xbmc op med rippet indhold.
Når jeg går i film og serier, får jeg covers at bladre i, ligeså snart jeg trykker ind fra menu start.
Det kunne jeg godt tænke mig på min musik og billeder også.
Nogen der ved hvordan det gøres?
Nu kommer jeg fra menuskærmen ind til en liste/sti.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu