|
Kopiere optaget TV med capture box? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Virgil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2013 kl. 03:48 |
Har Panasonic TX-L47e med USB-harddisk til optaget TV.
Harddisk kan ikke læses af PC, men jeg kan faktisk kopiere optaget TV til PS3 og videre til USB-harddisk. Det kan så vises på PC, dog uden lyd. Kan man få lyd på? Eller findes der en capture box man bare kan sætte i TV'ets HDMI og så aut. optage det, som vises? (Jeg vil rigtig gerne arkivere en udsendelse og vise på andet TV). |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Optage en lille bid af et program (1 minut), kopier det til din PC og læg det et sted, hvor vi kan downloade det, så vi kan kigge på det...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Virgil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Lille bid optaget og kopieret til min PS3 (18,7 MB MPG):
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4888460/Rocky%20IV.mpg |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Ved afspilning med VLC er der lyd på [på min pc]. Det er der ikke ved afspilning med Windows Media Player.
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Lyden er i HE-AAC format, hvilket ikke ret mange programmer kan håndtere. Du må derfor konvertere lyden til et mere gangbart format.
Til dette vil jeg tro, at du kan bruge Handbrake, men ved ikke om den kan sættes op til kun at konvertere lyden, eller om den også re-komprimerer video-delen. General |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Wow lyden er rigtignok på med VLC. Danske undertekster skal vælges i undertekstmenuen men virker så. Har prøvet Handbrake lidt men har ikke lige fundet en konvertering, som kan få lyd og undertekster med til noget, MediaPlayer kan vise.
Lyden er der dog med VLC, og jeg eksperimenterer videre. Tak for gode input! Er der i øvrigt nogen, som har erfaring med en capturebox, der automatisk kan gøre alt det her? (Der er nemlig også pladsudfordringer med at få kopieret til PS3)? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |